Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak szybko zobaczę efekty?

Jest to kwestia zależna od Twojego zaangażowania oraz systematyczności. Pierwsze efekty są już widoczne po miesiącu ćwiczeń. Jednak olbrzymi wpływ na wyniki ma stan zdrowotny Twojego organizmu oraz ewentualne zaburzenia metaboliczne.

2. Ile razy w tygodniu powinnam ćwiczyć?

Ilość treningów w tygodniu determinowana jest przez cel oraz czas, w jakim chcesz go osiągnąć. Najważniejsza jest systematyczność. Zalecana liczba to od 2 do 4 treningów w tygodniu. Zbyt duża liczba jednostek treningowych będzie doprowadzać do przeciążenia organizmu oraz odbierać mu szansę na regenerację. Jednak, gdy ćwiczymy „z doskoku” odwlekamy swój cel w czasie.

3. Ile kosztuje opieka trenera personalnego?

Opcje zawsze dobieram do Twoich możliwości finansowych. Niezależnie czy zdecydujesz się na 1 czy 12 wspólnych treningów w miesiącu obiecuję Ci moją opiekę i wsparcie. Dostajesz gotowy plan działania, unikasz kontuzji i dążysz do wyznaczonego celu razem ze mną. Dzięki mojej wiedzy i zaangażowaniu nie musisz nerwowo szukać kolejnej „diety cud” czy korzystać z gotowych planów treningowych, które nie uwzględniają Twoich kontuzji, patologii, błędnych wzorców ruchu czy zaburzeń w mobilności.

4. Co muszę mieć ze sobą na pierwszy trening? Jak się do niego przygotować?

Na trening weź ze sobą strój sportowy, wodę oraz ręcznik. Najlepiej 1- 1h 30min przed treningiem zjedz pełnowartościowy, lekki posiłek. Spakuj dobry humor i dużo energii. Resztą zajmę się już ja

5. Ile trwa trening?

Pierwszy ok. 1h 30 minut. Każdy kolejny ok.1h. Nie jestem trenerem, który nerwowo zerka na zegarek. Jestem przez cały czas dla Ciebie. To właśnie dlatego podczas treningu nie zobaczysz mnie z telefonem w ręku. Długość i intensywność treningu zawsze dostosowuję do Twoich możliwości.

6. Nie uprawiam żadnego sportu, nie jestem aktywna fizycznie. Czy dam radę na siłowni?

Trening zawsze dostosowuję do Twoich możliwości. Wybieram tylko te ćwiczenia, które możesz wykonać. Bez obaw, każdy kiedyś zaczynał trenować. Dasz radę!

7. Czy trening na siłowni jest dla kobiet?

Oczywiście. Trening siłowy jest najlepszą drogą do osiągnięcia Twoich celów. To na siłowni wzmocnisz i ujędrnisz swoje ciało, poprawisz kondycję, zgubisz zbędne kilogramy oraz wytworzysz mnóstwo pozytywnej energii. To Ty wyznaczasz cele, ja pomagam Ci je osiągnąć.